• Voorradig DIY-materiaal: voor 12u besteld= zelfde werkdag verzonden!
  • Met plezier verpakt als cadeautje
  • Gemaakt in eigen atelier

4.8

Openingsuren winkel: di.,woe. en vr. 10-13u & 14-18u - za. 10-18u - ma. & do. = enkel webshop!


Verzenden & retourneren

Verzendwijze

Al onze pakketten worden verzonden met track & trace code. Deze wordt door de verzenddienst afzonderlijk aan u bezorgd op het moment dat het pakket onderweg is naar u.

Controleer elk pakket onmiddellijk bij ontvangst op fouten, schade en dergelijke meer.

Retourrecht

Indien u een bepaald artikel wenst te retourneren, kan dat binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden. Het retourrecht is echter uitdrukkelijk NIET geldig in volgende gevallen:

  • U heeft het blanco bestelde artikel intussen zelf al bedrukt
  • U bestelde plottermateriaal zoals vinyl of flexfolie en wilt een vel dat reeds aangesneden is (deels) retourneren. 
  • U heeft een gepersonaliseerd artikel besteld. Dit houdt in dat het artikel volgens de door u gekozen kleuren en maten gemaakt werd en/of dat u er eigen teksten/namen/ figuren op heeft laten plaatsen om die reden kunt hu het na personaliseren niet meer standaard retourneren.

Retourneren van gepersonaliseerde artikelen

U hebt een gepersonaliseerd artikel ontvangen dat correct volgens de bestelling via de webshop werd opgeleverd, maar het bevalt u achteraf bekeken toch niet. Of u merkt op dat u een foutje maakte in de opgegeven naam bijvoorbeeld.

We begrijpen dat zo'n dingen nu eenmaal kunnen gebeuren en bieden daarom wel de mogelijkheid om deze artikelen retour te sturen tegen een tegoedbon ter waarde van het aangekochte artikel.

U ontvangt deze bon zodra uw retour succesvol verwerkt is en het artikel dus terug bij ons is ontvangen.

In geval van schade

Indien er toch iets misgeslopen is en uw zending is beschadigd, vragen we u om dit binnen de 48u na ontvangst aan ons te melden; bij voorkeur met een foto van de opgelopen schade. We lossen het probleem dan zo snel mogelijk voor u op hetzij door u een ander artikel toe te zenden, uw aankoopbedrag te retourneren of een andere passende oplossing voor te stellen.

Mijn bestelling is niet juist

Het is nooit de bedoeling, maar indien er toch een foutje in je bestelling geslopen is, breng je ons daar zo snel mogelijk bij ontvangst van op de hoogte (binnen de 48u). We bekijken dan samen met jou de mogelijke oplossingen om dat zo snel mogelijk voor je recht te zetten (en uiteraard steeds zonder meerkost voor jou).

 

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »