LEVERTERMIJN: grab&go geschenken & blanco verpakkingen: tot 3 werkdagen - gepersonaliseerde artikelen: 3 -7 werkdagen - maatwerk: 2-3 weken
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Levertermijn , Verzending & Retour

Levertermijn

Let op! Werkdagen = maandag tot en met vrijdag. Weekends en feestdagen worden dus niet meegeteld.

Hou er ook rekening mee dat je bestelling verzonden wordt zodra ze compleet is. Dat wilt zeggen dat indien je artikelen met verschillende levertermijnen tezamen bestelt, het pakketje pas verzonden zal worden zodra al je artikelen afgewerkt & klaar voor verzending zijn.

De hierboven aangegeven termijnen zijn de termijnen waarbinnen wij zorgen dat je bestelling afgewerkt is en ofwel klaar staat om op te halen, of afgegeven is bij Bpost voor verzending.

Verzendwijze

Al onze pakketten worden verzonden met track & trace code. Deze wordt door de verzenddienst afzonderlijk aan u bezorgd op het moment dat het pakket onderweg is naar u.

Controleer elk pakket onmiddellijk bij ontvangst op fouten, schade en dergelijke meer.

Retourrecht

Indien u een bepaald artikel wenst te retourneren, kan dat binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden. Het retourrecht is echter uitdrukkelijk NIET geldig in volgende gevallen:

Retourneren van gepersonaliseerde artikelen

U hebt een gepersonaliseerd artikel ontvangen dat correct volgens de bestelling via de webshop werd opgeleverd, maar het bevalt u achteraf bekeken toch niet. Of u merkt op dat u een foutje maakte in de opgegeven naam bijvoorbeeld.

We begrijpen dat zo'n dingen nu eenmaal kunnen gebeuren en bieden daarom wel de mogelijkheid om deze artikelen retour te sturen tegen een tegoedbon ter waarde van het aangekochte artikel.

U ontvangt deze bon zodra uw retour succesvol verwerkt is en het artikel dus terug bij ons is ontvangen.

In geval van schade

Indien er toch iets misgeslopen is en uw zending is beschadigd, vragen we u om dit binnen de 48u na ontvangst aan ons te melden; bij voorkeur met een foto van de opgelopen schade. We lossen het probleem dan zo snel mogelijk voor u op hetzij door u een ander artikel toe te zenden, uw aankoopbedrag te retourneren of een andere passende oplossing voor te stellen.

Mijn bestelling is niet juist

Het is nooit de bedoeling, maar indien er toch een foutje in je bestelling geslopen is, breng je ons daar zo snel mogelijk bij ontvangst van op de hoogte (binnen de 48u). We bekijken dan samen met jou de mogelijke oplossingen om dat zo snel mogelijk voor je recht te zetten (en uiteraard steeds zonder meerkost voor jou).

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »