• Voorradig DIY-materiaal: voor 12u besteld= zelfde werkdag verzonden!
  • Met plezier verpakt als cadeautje
  • Gemaakt in eigen atelier

4.8

Handmade with Love

Klantenservice

Openingsuren winkel

  • Dinsdag, woensdag & vrijdag: 10u tot 13u en 14u tot 18u
  • Zaterdag: 10u tot 18u
  • Maandag en donderdag: enkel webshop, of per mail voor bestellingen op maat
  • Zondag gesloten


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Vermits we heel wat verschillende artikelen aanbieden, hanteren we ook diverse levertermijnen. De levertermijn wordt daarom ook zo goed mogelijk bij elk artikel afzonderlijk aangegeven: 

Knutselmateriaal

  • Elke werkdag tot en met 12u besteld + voorradig = zelfde werkdag verzonden
  • Bestel je meer dan de direct beschikbare voorraad; dan wordt je bestelling verzonden zodra ze compleet is. Dat is binnen 2-5 werkdagen.

Gepersonaliseerde geschenken

  • Gepersonaliseerde artikelen hebben een standaard levertermijn van 2-4 werkdagen

1.2 Kan ik dezelfde dag nog iets komen ophalen in de winkel als ik online bestel?

Voor knutselmateriaal kan dat zeker. Let er wel op dat je bestelling geen artikelen bevat die niet voorradig zijn en dat je voor 12u besteld hebt zodat je pakket na de middag klaar kan staan voor ophaling.

Wens je een gepersonaliseerd geschenk te bestellen en dat meteen dezelfde dag al te komen ophalen, dan kan je best eerst even bellen zodat we je kunnen adviseren welke artikelen nog kunnen gemaakt worden binnen de beschikbare tijd.

1.3 Ik merk na het bestellen op dat ik een fout heb geschreven bij een personalisatie; wat nu?

Contacteer ons in elk geval zo snel mogelijk.

We proberen onze orders dan wel steeds zo snel mogelijk te verwerken, maar vaak zijn er toch nog wachtenden voor u of moet er nog iets voor uw bestelling van onze leverancier komen waardoor u vaak nog op tijd bent om dit te melden als u dat dezelfde dag nog doet.

Ziet u het pas achteraf, na ontvangst van uw pakket? Dat is erg vervelend uiteraard. Omdat we weten dat het jammer genoeg kan gebeuren, hebben we hiervoor een specifiek retourbeleid ontwikkeld. Op onze pagina over verzenden & retourneren vindt u alle nodige info.

 

1.4 Mijn pakje is al verdacht lang onderweg?

Onze pakketten worden standaard geleverd met track & trace. Je kunt dus steeds zelf mee volgen waar je pakje zich bevindt.

95% van de pakjes wordt netjes 1 werkdag na verzending geleverd bij de klant, maar uitzonderlijk valt het jammer genoeg wel eens voor dat een pakje er wat langer over doet. Ook in piekperiodes (feestdagen bv.) en uitzonderlijke omstandigheden hou je er best rekening mee dat een pakje al eens een dag langer nodig kan hebben.

Heb je een week na verzendbevestiging van ons nog steeds geen pakje bij je thuis mogen ontvangen? Neem dan contact met ons op (bij voorkeur via je account in de webshop; dan is je vraag meteen aan de juiste bestelling gekoppeld). We kijken dan meteen voor je na waarom je pakje nog niet aangekomen is en helpen je zo snel mogelijk verder.

2.1 Hoeveel karakters kan ik ingeven?

Het aantal karakters is steeds aangepast op het soort artikel. Niet elk artikel heeft immers evenveel ruimte om er op een mooie manier meer tekst op te plaatsen. Daarnaast wordt dan op artikelen waar dat mogelijk is vaak de optie geboden om een extra regel tekst of een figuurtje of dergelijke meer toe te voegen aan je personalisatie.

Heb je buiten wat standaard kan in de webshop toch een specifieke wens dan mag je ons zeker mailen via [email protected] Zo kunnen we met je bekijken of en hoe we dat voor je kunnen realiseren.

2.2 Waarom is het aantal karakters beperkt?

Technisch is het nu eenmaal niet mogelijk om te grote teksten mooi op elk artikel te krijgen. Ook is er een groot verschil tussen een mooie plaatsing voor een naam (waarvoor de meeste artikelen bedoeld zijn) en wanneer men er bij wijze van spreke een heel hoofdstuk tekst op gaat proberen te plaatsen.

Daarnaast zijn grotere teksten ook arbeidsintensiever waardoor niet alles binnen dezelfde prijs kan gemaakt worden.

Heb je toch de vraag om op een bepaald artikel net iets meer tekst te kunnen plaatsen dan voorzien is op de webshop? Stel je vraag via [email protected] en we bekijken graag voor je of dit op een mooie manier kan.

2.3 Hoe kies ik een lettertype?

Bij elk artikel wordt een overzicht met de daarvoor beschikbare lettertypes getoond. Bij eenvoudig te personaliseren artikelen wordt gewoon een overzicht met beschikbare lettertypes getoond, zodat je de karakters kunt nakijken en aan de hand hiervan een lettertype kunt uitkiezen. Bij artikelen waar meer creativiteit mogelijk is, kan je echt artikelen zelf gaan ontwerpen in onze designer.

Wens je een ander lettertype te gebruiken dan de door ons aangeboden lettertypes? Mail ons even met duidelijke vermelding van welk lettertype je zou willen gebruiken en we bekijken het voor je. Wij kunnen tot 90% van de door klanten aangeleverde lettertypes perfect borduren of bedrukken. Uitzonderingen zijn vaak erg speciale lettertypes, maar dat zullen we u dan ook eerlijk meedelen en dan gaan we eventueel samen met u even op zoek naar een alternatief.

2.4 Kan je een lettertype van een geboortekaartje/uitnodiging gebruiken?

Indien u ons het lettertype kunt aanleveren, kunnen we dat zonder enig probleem. Indien u bv. enkel over het papieren kaartje beschikt en geen idee heeft hoe u zou kunnen te weten komen welk lettertype daar gebruikt is, kunt u wel het kaartje inscannen/ mailen/ tonen in de winkel en dan kunnen we wel samen met u op zoek gaan naar iets gelijkaardigs. 100% hetzelfde lettertype kan echter niet gegarandeerd worden aan de hand van enkel een gedrukt voorbeeld, maar meestal vinden we wel iets dat erg goed in de buurt komt.

3.1 Kan ik zelf spullen aanleveren?

Voor bedrijven, clubs of maatwerk (wanneer wij een borduurlogo of design voor u opmaken met andere woorden) op offertebasis kunnen eigen artikelen aangeleverd worden.

Voor individuele stuks voor particulieren nemen we echter geen eigen artikelen aan. Wij beschikken over een erg ruim textielaanbod met zowat alle bekende merken, een ruim assortiment cadeauartikelen die speciaal gemaakt zijn voor personalisering en nog zoveel meer. U zult dus ongetwijfeld een artikel naar uw zin vinden waar wij dan op onze beurt een degelijk resultaat op kunnen garanderen.

 

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »